Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Reklamace a Vrácení Zboží

Vaše spokojenost je naší prioritou. Pokud máte jakýkoliv problém s našimi produkty, jsme tu pro vás. Jsme připraveni vám pomoci a vyřešit vaši reklamaci co nejrychleji a nejefektivněji.

Reklamace Zboží

Pokud jste obdrželi vadné zboží nebo zboží, které neodpovídá Vašim očekáváním, prosíme, informujte nás co nejdříve vyplněním následujícího reklamačního formuláře:

Formulář stáhnete ZDE

Po obdržení Vašeho reklamačního formuláře se naše tým bude zabývat Vaší reklamací a co nejdříve Vás budeme informovat o dalším postupu. Může být vyžadováno dodatečné posouzení nebo návrat zboží.

Vrácení Zboží

Pokud se rozhodnete vrátit zboží z jiných důvodů, jako je změna názoru nebo nevhodný produkt, prosím, postupujte podle následujících kroků:

  1. Vyplňte Reklamační Formulář: Uveďte informace o Vaší objednávce a důvod vrácení do našeho reklamačního formuláře (viz výše).
  2. Odešlete Zboží Zpět: Zboží musí být v nepoškozeném stavu, nepoužité a v původním obalu. Zašlete zboží zpět na naši adresu, kterou Vám sdělíme po obdržení Vašeho reklamačního formuláře.
  3. Vrácení Peněz: Po obdržení vráceného zboží provedeme vrácení peněz na Vaši platební kartu nebo jiný způsob platby, který jste použili při nákupu. Vrácení finančních prostředků může trvat několik pracovních dnů.

Děkujeme za Vaši trpělivost a chápání. Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně reklamace nebo vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde pro Vás.

 

S pozdravem,

 

Zapichnito3D.cz 

info@zapichnito3d.cz